W ramach XVII edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości zorganizowaliśmy 2 szkolenia, które poprowadziła doświadczona dziennikarka regionalnej telewizji - Pani Karolina Ratajczak.
19 listopada 2024r. odbyło się szkolenie dotyczące brandingu, kreowania marki w mediach skierowane do przedsiębiorców z terenu powiatu świeckiego.
Tematyka poruszana na szkoleniu to m.in. omówienie zasad brandingu, kreowania marki jako sposób dotarcia do odbiorców, określenie najważniejszych założeń kreowania marki osobistej, grupy docelowej, wykorzystywanie narzędzi do tworzenia form audiowizualnych. Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się, w jaki sposób promować swoją działalność w sieci, aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców oraz czego unikać przygotowując materiały do publikacji.
21 listopada 2024r. odbyło się szkolenie dotyczące roli Internetu we współczesnej komunikacji skierowane do młodzieży Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Świeciu. Dzięki warsztatom uczestnicy szkolenia dowiedzieli się, w jaki sposób uniknąć zagrożeń w przestrzeni internetowej oraz kto jest narażony na atak w sieci. Stworzyli także strategię kampanii społecznej, która została skierowana do rówieśników w celu zwiększenia świadomości na temat zagrożeń.
Na zakończenie szkolenia zorganizowaliśmy konkurs wiedzy na temat przedsiębiorczości, w ramach którego nagrodzone zostały trzy osoby.
Na obu warsztatach była możliwość nagrania własnego tekstu lektorskiego za pomocą profesjonalnego sprzętu.
Działania współfinansowane ze środków Powiatu Świeckiego i Gminy Świecie.
Szkolenie „Wolontariat w organizacjach pozarządowych”
18 czerwca br. w Inkubatorze Przedsiębiorczości w Świeciu odbyło się szkolenie pt. „Wolontariat w organizacjach pozarządowych”, które poprowadziła pani Elżbieta Oskwarek z Ośrodka Wsparcia Inicjatyw Pozarządowych TŁOK. Uczestnicy zapoznali się m.in.z zasadami współpracy z wolontariuszami w świetle Ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, dokumentami, które powinna posiadać organizacja współpracująca z wolontariuszami, dowiedzieli się w jaki sposób pozyskać wolontariusza oraz jak wycenić pracę wolontariuszy na potrzeby projektu.