mgr Katarzyna Lipowiec - Kierownik biura
 
tel./fax: (52) 33-12-868
tel. kom.: +48 501-162-697
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W Stowarzyszeniu od grudnia 2002 roku, zajmuje się m.in. prowadzeniem dokumentacji prawnej i kancelaryjno-biurowej zarządu, prowadzeniem rejestrów sądowych, projektowaniem i zarządzaniem programami ze środków unijnych i pozaunijnych. Ponadto organizuje i uczestniczy w posiedzeniach członków zarządu. Prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu rejestracji  i prowadzenia działalności gospodarczej.

Dodatkowe funkcje:

  • Członkini Powiatowej Rady Zatrudnienia
  • Delegat w Sejmiku organizacji pozarządowych
  • Członkini Regionalnego Komitetu Ekonomii Społecznej
  • Członkini Powiatowego Zespołu ds Ekonomii Społecznej
  • Prowadzenie Punktu Obsługi Kujawsko-Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego w Toruniu

Anna Wolicka-Arym - Główna księgowa

 
   
tel./fax: (52) 33-02-536
tel. kom.: +48 783-768-268
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
   

Ze Stowarzyszeniem związana od marca 2003 roku, zajmuje się prowadzaniem ksiąg rachunkowych Stowarzyszenia, obsługą klientów Inkubatora w zakresie aspektów księgowo -podatkowych prowadzenia działalności gospodarczej. Prowadzi również szkolenia z tego zakresu. Posiada duże doświadczenie praktyczne ze względu na prowadzenie własnego Biura Rachunkowego, które prowadzi obsługę księgową firm i organizacji.

Dodatkowe funkcje:

  • Prowadzenie Punktu Obsługi Kujawsko – Pomorskiego Funduszu Pożyczkowego w Toruniu

mgr inż. Sabina Noetzelmann - Animator Współpracy

 
   
tel./fax: (52) 33-02-536
tel. kom.: +48 783-768-268
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
   

W Stowarzyszeniu od września 2004 roku. Rozpoczęła pracę jako specjalista ds. rynku pracy w Gminnym Centrum Informacji. Od września 2005 zdobywa doświadczenie w pracy z funduszami unijnymi. Zajmuje się kompleksowo projektami unijnymi, m.in. "Kurs języków obcych dla osób pracujących" (Działanie 2.1 ZPORR), "Wiejskie Mini Inkubatory Przedsiębiorczości" (Działanie 6.2 POKL), "Umiejętności liderów siłą w rozwiązywaniu problemów społecznych" (Działanie 7.3 POKL), "Wiejskie Mini Inkubatory Przedsiębiorczości - II edycja" (Działanie 6.2 POKL), „Aktywnie konsultujemy-lepiej współpracujemy” (Poddziałanie 5.4.2 POKL). W zakresie finansowym prowadzi dokumentację projektową, sprawozdawczość, rozliczenia finansowe oraz obsługę techniczną programów unijnych. Posiada dużą wiedzę i doświadczenie w rozliczaniu środków unijnych.

Aktualnie w Stowarzyszeniu zajmuje się:

  • Doradztwem w zakresie źródeł finansowania na rozpoczęcie i rozwój działalności gospodarczej
  • Pełni funkcję Animatora Współpracy pomiędzy nauką a biznesem
 
Anna Gackowska - Specjalista ds. realizacji i monitoringu programu Działaj Lokalnie          
tel./fax: (52) 33-12-868
tel. kom.: +48 783-768-268
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
   
   
Pracę w Stowarzyszeniu rozpoczęła w maju 2009 roku jako stażystka z Powiatowego Urzędu Pracy. Od maja 2011 roku pracuje na stanowisku pracownik administracyjno – biurowy, zajmując się obsługą sekretariatu.
Od 2012 roku pełni funkcję specjalisty ds. realizacji i monitoringu programu Działaj Lokalnie.